Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Paterikon para ninos 12 books

Paterikon para ninos 12 books
Historias del Paterikon, Gerontikon y de la Biblia

Paterikon para ninos 12 books



Συγγραφέας: Αίγλη - Αικατερίνη Ποταμίτου
Εκδότης: Εκδόσεις Ποταμίτου
Μετάφραση: Ποταμίτου, Αίγλη - Αικατερίνη
Αριθμός Σελίδων: 192
Έτος Έκδοσης: 02-2011

http://www.biblioasi.gr/product_info.php?cPath=126_5&products_id=171834

Συγγραφέας
Αίγλη - Αικατερίνη Ποταμίτου

Βιβλιογραφία
My Prayer BookMy Warrior SaintsPaterikon para ninos 12 books
Saint CathrineSaint ChristopherΑγία Αικατερίνη
Άγιος Γεράσιμος ο ΙορδανίτηςΆγιος Διονύσιος Ζακύνθου ο θαυματουργόςΆγιος Ιωάννης ο ελεήμων
Άγιος ΧριστόφοροςΆγρια ζώαΆγρια πτηνά
Μεγάλη ΕβδομάδαΜεγάλη ΣαρακοστήΠαιδικό στρατιωτικό συναξάρι
Στου παππού μου το χωριόΤο εορτολόγιό μουΤο πεντηκοστάριό μου
Το προσευχητάρι μουΤο συναξάρι μου: ΑπρίλιοςΤο συναξάρι μου: Αύγουστος
Το συναξάρι μου: ΔεκέμβριοςΤο συναξάρι μου: ΙανουάριοςΤο συναξάρι μου: Ιούλιος
Το συναξάρι μου: ΙούνιοςΤο συναξάρι μου: ΜάιοςΤο συναξάρι μου: Μάρτιος
Το συναξάρι μου: ΝοέμβριοςΤο συναξάρι μου: ΟκτώβριοςΤο συναξάρι μου: Σεπτέμβριος
Το συναξάρι μου: Φεβρουάριος
http://www.biblioasi.gr/author_info.php?authors_id=65708

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου